Mindegy, hány év telik el, egy mondatot mindig őrzök a szívemben: majd találkozunk.

2013. január 10., csütörtök

hanem hogy elvesztettem önmagam..


Azt hiszem, ha ez az egész vissza jön,akkor is csak pár villanás,érted? Mint egy kaleidoszkóp emlékekkel.Az összes csak úgy vissza jön..De Ő sosem teszi. Azt hiszem,az egyik részem végig tudta,hogy ez fog történni,mikor másodjára is láttam. Nem igazán mondott vagy csinált semmit..Ez az érzés.. ez az volt,ami csak úgy jött vele együtt.És a legőrűltebb dolog,hogy nem tudom, hogy fogom-e ezt valaha újra érezni..és nem fogom tudni,hogy ha kellene..Tudtam,hogy az ő világa túl gyorsan változott,és túl gyorsan égett el.De én csak arra gondoltam..hogyan tud az ördög egy olyan irányába húzni,aki úgy néz ki mint egy angyal,mikor mosolyog rád? Azt hiszem..elvesztettem az egyensúlyom..És azt hiszem, hogy a egészben nem az a legrosszabb ,hogy elvesztettem őt..hanem hogy elvesztettem önmagam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése