Mindegy, hány év telik el, egy mondatot mindig őrzök a szívemben: majd találkozunk.

2013. április 28., vasárnap

316.*


Large
Elfelejtettelek.. már csak egy olcsó emlék vagy,aki félsóhajjal a nevemet emlegeti. Semmi más. Már nem fájsz,nem hasogatsz,nem érzek boldogtalanságot a tudattól,hogy sosem látlak többé.
Üveg darabokat láttam magam körül.Mindenütt egy-egy visszakaphatatlan emlék foszlány hever. Nem volt erőm a hideg,nyirkos földről felszedni. Nem is akartam..
A mai nap,viszont más volt. Eldöntöttem magamban,hogy igen is,ami jó emlék,az jó is marad örökre.Ami pedig értéktelen,az úgy se számít az idők múlásával.
Azt kívántam,hogy velem legyél,mikor rád volt szükségem.
De ez is megváltozott.
Az üveg darabokat összegyűjtöttem,és egy szépen megmunkált ládikóba tettem. Örökre velem marad a világod,és az emlékek,és amiket tőled kaptam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése