Mindegy, hány év telik el, egy mondatot mindig őrzök a szívemben: majd találkozunk.

2013. május 2., csütörtök

327.*


Tumblr_lrqvr0xajr1qbl5mqo1_500_large
Nem tudom megnevezni, mit szeretek benned. A szemed,az arcod. A szád,a mosolyod,a nevetésed. Azt ahogy beszélsz,és azt ahogy jársz. A stílusod,az ízlésed.Szeretem az ölelésed..Mikor megijedsz,és amikor felbátorodsz. Amikor biztos vagy,és amikor bizonytalan.. Imádom,mikor egoista vagy,és azt is amikor önbizalom hiányod van, amikor keveset akarsz,vagy amikor sokat.Amikor elnyersz valamit,és amikor elengedsz valami mást. Az arc kifejezésed,amikor hazudsz,és amikor tudod,hogy én hazudok. Szeretem, ahogy gondolkozol,és ahogy hülyéskedsz. A komolyságod, a gyerekességed.. Azt, amikor meglepődsz,és mikor biztosan tudod mi lesz. Szeretem,hogy te, te vagy..Egyszerűen mindent szeretek benned! Egyetlen dolog elviselhetetlen.. hogy míg én téged szeretlek így,addig te valaki mást..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése