Mindegy, hány év telik el, egy mondatot mindig őrzök a szívemben: majd találkozunk.

2016. május 16., hétfő

Visszatértem.

Hogy miért? Az utóbbi két évben is hiányzott az,hogy állandóan idézetek után böngésszek, hogy magamra ismerhessek bennük, és ezt megoszthassam veletek. Bár igaz, nem szakadtam el a szívhez szóló pársoros versikéktől, de nem adtam tudtára senkinek,hogy rátaláltam azokra a szavakra,amik összefoglalják amit érzek.
Nem lett több a szabadidőm,de csináltam magamnak. Amikor eltűntem,egy hatalmas szerelem köszöntött be az életembe,ezen vagyok túl,lassan de biztosan.
Többek között azért akartam folytatni az oldalt,mert egy másik blogger a saját írású idézetemet tette ki az oldalára. Azt olvasva,hogy mennyien átérzik a helyzetet,azt,amit én is átéltem valamikor, ébresztett rá arra,hogy folytatni akarom. És tudnám is.
Szóval. Itt vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése